Ayrılık Sözleri

                                             

                                                 Ayrılık Sözleri





Whatsapp Durumu olarak kullanabileceğiniz Ayrılık Sözleri kategorisindesiniz. Kısa Ayrılık Sözleri tamamen yeni ve hiç bir yerde olmayan Sözler dir. Facebook Durumları, İnstagram Sözleri, Tumblr Paylaşımları, Twitter Paylaşımları sitemizde mevcuttur. Şuan da Ayrılık Sözleri sayfamızı görüntülemektesiniz. 2016 yılına özel Wp Whatsapp Durumları.







"İnsanı ayakta tutan iskelet ve kas sistemi değil; prensipleri ve inançlarıdır."

Onu tanıdıktan sonra, öncekilere 'seni seviyorum' dediğin için pişman olursun.


Ben beklerim.. Dönmen için değil, pişmanlığını görmek için

Sevgiliye eşlik etmek için uyku feda eden sevgili candır, tadına doyulmaz

Sadece topuklu ayakkabı giyebildikleri için bile, kadınlar erkeklerden daha beceriklidir. Gerisi teferruat.

Beni mutlu edecek bir sürü sebebim var; ama favorim sensin..

Kendimi bırakmak, unutmak, uyumak istiyorum.

Eğer sana uygun birine rastlamışsan, bunu hissedersin.

Eğer berbat bir şey olursa unutmak için içersin, iyi bir şey olursa kutlamak için; hiçbir şey olmamışsa olsun diye içersin.

Eski sevgilinizi mi özlediniz? Onu arayın; En fazla 5 dk içinde niye 'eski' olduğunu hatırlatacak bir mallık yapacaktır zaten.

Mutlu mu olmak istiyorsun? Kimseden bir şey bekleme.

Kendime not: Gülümse, mutlu görün ve hiçbir şey olmamış gibi davranmaya devam et.

Her zaman ne yaparsa yapsın, gitmesine izin vermeyeceğiniz özel bir insan vardır.

Olduğu kadar, olmadığı kader.

Nefret etmeye bile üşendiğim insanlar var.

Baktın olmuyor, tak kulaklığını uyu.

Gitmekle gidilmiyor ki, gitmekle gitmiş olamazsın; Gönlün kalır, aklın kalır, anıların kalır...

Seni affedecek kadar olgunum ama tekrar güvenecek kadar aptal değilim.

Aklında bulunsun sevgilim; sen beni kandırmadın, ben inanmayı seçtim.

Kadına en çok yakışan özgüvendir.

Gitmek' sadece bir eylemdir. 'Unutmak' ise kocaman bir devrim.

Karakterim ve tavrımı birbirine karıştırmayınız. Karakterim kim olduğumla ilgilidir; tavrım 'sizin' kim olduğunuzla.

Acı mühim değil, umut yoruyor insanı...

Eğer iyi bir kalbin varsa: çok yardımseversin, çok güvenirsin, çok cömertsin, çok seversin, ... ve çok acı çekersin.

Benim hayatım, benim seçimlerim, benim hatalarım, benim sorunlarım, benim yalnızlığım; Yani özetle: Sizi ilgilendirmez.

Aldatan kişinin cinsiyeti ne olursa olsun, medeni hali şerefsizdir.

Benim yalnızlığım insanlarla dolu.

Herkesi sev, pek azına güven.

Aşk acıtmaz. Asıl acıtan, yanlış kişiyi sevmektir.

Sevgiliye verilen en güzel hediye sadakattir.

Kıskanmayan erkekten hayır gelmez.

Hayat çok kısa; Sevdiğinin peşinden gitmelisin.

Ad koyunca büyüsü bozulur diye; isimsiz, izinsiz, içinden sev beni.

Mükemmel kadın'a inanmıyorum; ama 'Anne' diye bir şey var.

Mutluyken söz vermeyin. Kızgınken cevap vermeyin. Üzgünken karar vermeyin.

Birinin hayatına öylece girip... onlar için değerli bir hale gelip, sonra da çekip gidemezsin öylece.
Previous
Next Post »