Bob Marley Sözleri


Bob Marley Sözleri


hqdefault
Bob Marley (1945-1981)
Bob Marley Sözleri
Büyük üstad Bob Marley‘in Anlamlı Sözleri.Bob Marley Sözleri sitemizde mevcuttur.Tamamen orjinal içeriktir Bob Marley‘in Sözleri İngilizceden çevrilmiştir.Bob Marley, Jameika’da doğmuş, büyümüş bir müzisyendir.Bob Marley Sözleri Whatsapp Durum.


Farkını yansıt, değiş, geliş, keşfedilmeyeni keşfet, yücelerin içinde yüksel, sonunda tek ol!
Uykun gelmiyor diye gözlerini suçlama belkide beklediğin uyku değildir..
Ve bir gün kalem diyecek ki; Bu kadar yazdığın yeter.! Artık çiz gitsin.
Kimse hayatınızda büyük boşluklar bırakmaz. Hayat bazen gideni fazla abartır.
Çağımızın en büyük hastalığı sıkılmak ve ilginç olanı da hala çaresinin bulanamamış olması..
Hayat bazen büyük sıkıntılarımızı gölgede bırakacak yeni sürprizler hazırlar bize. O yüzden her şeye takılıp kalmamalı.
Bazen de iliskiler karsindaki bir sey yaptigi icin degil, hicbir sey yapmadigi icin biter! gerizekali iliskiye resmen oturmaya gelmistir!
Gerek yok. Sabah uyandığında ilk seni düşünmeyen biri için uykusuz kalmaya.
Anlamsız bakışlarda kaldı, içimde hesabını veremeyeceğim boşluklar kaldı, kaybettiklerimle kaldı bu şehir, hatıralarla bittim bende…
Vedalar; gözüyle sevenler içindir… Çünkü, gönülden sevenler ayrılmazlar…
Senin için mücadele etmeyen insan, sadece gitmeni bekliyordur.
Aşk cennet ile cinnet arasındaki bir köprüdür.
Gıcık olduğum insanların yaptığı en ufak şey bile gözüme batıyor.
Verdiği umudu geri alan aldığı ahı da güle güle kullansın.
Aşık olana kadar herşeyi çok güzel yapıyorum da aşık olduktan sonra saçmalayıp kaybediyorum.
Terαzisi olmαyαn yollαrα çıktım… Artık kimseyi tαrtmıyorum, yαkışαnı yanıma, yαkışmαyαnı ardımda bırαkıyorum.
Benim kelime hazinem çok geniştir, derdim. Senin bir kelimene yetemedim; git, ne demekti sevgilim?
İntikam almayı sevmem ama ödeşmek adettendir.
Previous
Next Post »