Güzel Sözler

Güzel Sözler



Güzel Sözler, Güzel Whatsapp Durumları, Yeni Whatsapp Durumları, Güzel Anlamlı Sözler, Güzel Özlü Sözler, Güzel Wp Durumları,Güzel Wp Durum gibi sözlerin olduğu kategorimizi görüntülemektesiniz. Güzel vakit geçirmenizi dilerim.






Hayat çok garip. Dost bildiğin düşman, düşman dediğinde düştüğünde elini tutan olabiliyor. Anlamaya çalışmaktan vazgeçtim seni hayat...

Evet anladım ki, Türk kızları daha güzel ama onları çirkinleştiren kaprisleri.

Hayatımda herşey istediğim şekilde olabilir gibi oluyor, olacak gibi oluyor, oldu gibi oluyor, sonra bi bakıyorum olan bana olmuş oluyor.

Kutup ayılarının nesli tükeneceğine, seveni bulupta üzen ayıların nesli tükensin.

Hayat felsefem; çay neredeyse, mutluluk oradadır.

Sabah alarm çaldığında, gece uyumadığım o her dakika için kendimi dövesim geliyor.

Kötü bir işin en gizli şahidi, vicdandır.

Aşkın en acımasız yanı ağzından çıkmaya cesareti olmayan sözlerin, yürekte fırtınalar koparmasıdır.


Ben sana "yalnız kalamam" demedim.. "Beni yalnız bırakma" dedim.

Herkes dağılmanızı normal karşılayacakken ayakta durmak... İşte gerçek güç budur.

Hayatla ilgili öğrendiğim şeyleri iki kelimeyle özetleyebilirim: Devam ediyor.

Makyajına ve yüzündeki boyalarına güvenme. Yollar da güzeldir ama altından kanalizasyon geçer.

Her şeyi çok ciddiye alıyordum, sanki ölümsüzmüşüm gibi.

Yanlış insanlara doğruyu anlatmaya çalışmanın bir anlamı yok.

Dünyanın gösterişli halleri, yapmacık çıkarcı insanları çekmiyor dikkatimi. Bana bir parça yüreği güzel, samimi insan lazım.

Adının ne kadar güzel olduğunu, ancak sevdiğinin ağzından duyduğunda anlarsın.

Hayat yaşandığı kadardır. Ötesi; Ya hatıralarda bir iz, Ya da hayaIIerde bir umuttur.


Bir kere misafire çıkmış adın; İstesen de istemesen de gideceksin.

Düşman, elinde kılıcıyla karşında duran değildir. Arkasına hançeri saklayıp, yanında durandır.

İnsanın yanında ilaç gibi insanlar olmalı, ağrılarını dindiren, yan etkisi olmayan.
Yavaşça kalemin kulağına eğilip dedim ki:
"Bir daha onun adını yazarsan, seni de kırarım."
Farz et ki bir rüzgardım, Esip geçtim hayatından.
Kötüler, kendilerine tahammül edildikçe daha çok azarlar.
Gözümde küçülmüş insanlarla; Büyük hesaplarım olmaz benim.
Bir kadının çığlıklarından ve kavgalarından korkmamak gerekir çünkü kadının gidişi sessiz ve asildir.
Yanlış insanlara doğruyu anlatmaya çalışmanın bir anlamı yok.
Hayatta yapılacak o kadar çok hata var ki, aynı hatayı yapmakta ısrar etmenin anlamı yoktur.
İnsan vücudundaki en oryantal yer bel değil; Dildir.
Bir insanı kaybetmek istiyorsanız çok sevin, kendiliğinden gider zaten.

Kalbe, kan pompalamaktan başka görev verince saçmalıyor.

Previous
Next Post »