Özlem Sözleri


Özlem Sözleri Özlem Temalı Whatsapp Durumları

Özlem SözleriSevgiliye Özlem için yazılmış sözlerdir. Sitemizde Whatsapp Durumu yapmak için Özlem İçerikli Sözler mevcuttur. Whatsapp Durumu yapmakla birlikte İnstagram Fotoğraf Söz için kullanabilirsiniz hatta Facebook Durum paylaşımı olarak kullanabilirsiniz.









Anıları yakamadığımızdan sigara yakıyoruz. Ne yalan söyleyeyim, hiç kimse okuduğu bir kitabın en güzel mısraların altını çizip, beni düşünmeyecek.

Düşünsenize hafızanızı kaybetmişsiniz ve iki gün önce, canımı bile veririm dediğiniz kişi yanınızdan geçip gitmiş ve siz fark etmemişsiniz.

Unutulmuyor arkadaşlar, unuturum sanıyorsunuz unutulur gibi oluyor ama unutulmuyor.

Neyse diyip geçip gittim o gün. Bilemezdim dakikalar sonra içimde fırtınaların kopacağını.

Ben hiçbir zaman sesi duyulmaya ihtiyacı olupta gizli numaradan arananlardan olamadım.

Sevilmiyoruz ve neden diye soramıyoruz ulan.

Üzülmesine bile tahammül edemediğin insanların seni üzmesini ve bundan gram suçluluk hissetmiyor olmasını hangi vicdana sığdırabilirsin?

Üzüntüden sonra gelen o baş ağrısı.

Bir derdim var bin dermana değişmem."

Kabul edelim, büyümek hiç iyi bir fikir değildi.

Kokusuna sarılma isteği var ya, işte bu bambaşka bir şey.

Çok özlüyorum ve yapacak bir şeyim yok. Çaresizlik böyle bir şey galiba.

İnsanlarla mesafeli olmak iyidir, gereksiz pişmanlıklar yaşamazsın.

Biz seninle çıkmaz sokağız.

Müzik anladığın değil hissettiğindir.

Başkalarının ne düşündüğünün ben onlara başkaları dediğim sürece önemi yok.

Vazgeçmedim ama yoruldum.

Sevilmediğini biliyorsun ama yine de onla olmak istiyorsun.

Bir insanı "ben böyle hayal etmemiştim." dedirtecek kadar kırmayın.

Yanımda olmasını istediğim biri var ama yapabileceğim hiçbir şey yok.

Ve siz bayım, güllere ulaşmak isterken papatyaları ezdiniz.

Gönül almayı bilmeyene ömür emanet edilmez.

Değişmem, seni dünyalara.

Kokun özlenmeye meyilli.

Bazı arkadaşlar vardır, aile gibi.

Asıl marifet her gün aynı kişiyi yeniden sevebilmektir.

Benim gerçekten canım yandı. Ve tekrar canımın yanmaması için gerçekten uğraşıyorum.

Deliler gibi ağlattığınız insana muhtaç kalırsınız umarım.

Defalarca unuttu, defalarca hatırladım.

Birbirimizi görmezden gelsek, yüreğimiz de selamı keser mi acaba?

Unutma, önce kaybetmekten korktuklarını kaybedersin bu hayatta.

Ya aşık olur, ya nefret edersin. Ben sende ikisini de başardım.

Zorlayınca olmaz, nasipse olur.

Bazı şarkılar yalnızca gece dinlenir.

Seni seviyorum, ve bu benim ilk çaresizliğim.

Şu sıralar istediğim tek şey; Hayatı birkaç yıl ileriye sarmak.

Doğru olanı yapmak zorunda değilim. Mutluysam bitmiştir.

Hiç eskimeyen bir şarkı gibi, söyledim seni.
Previous
Next Post »